ՄԻՋՈՑԱՌՄԱՆ ԲՐԵՆԴԻՆԳ՝ ՆԵՐԱՌՅԱԼ ՏԱՐԲԵՐԱՆՇԱՆ, ՎԻԶՈՒԱԼ ԻՆՔՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՄԻՋՈՑԱՌՄԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ

Digital Communications Network
Humor and Games for Social good

ԽՆԴԻՐ
1․Ստեղծել միջոցառման բրենդային ինքնություն, որը հավատարիմ կլինի կազմակերպության ընդհանուր վիզուալ ինքնությանն ու սկզբունքներին, սակայն կբացահայտի նաև միջազգային ֆորումի հիմնական թեման՝ հումորի և խաղերի սոցիալական նշանակությունը։
2․Ապահովել երկօրյա ֆորումի տեխնիկական կազմակերպումը և ֆորումի ոչ ֆորմալ հավաքույթի կազմակերպումը։

ԼՈՒԾՈՒՄ
Ստեղծվել է տարբերանշան, որը ասոցիատիվ մակարդակում հիշեցնում է և՛ հումորի, և՛ խաղերի մասին, քանի որ վիզուալ էլեմենտներ կան թե՛ ժպտացող էմոջիից (emoji), թե՛ հայտնի խաղային վահանակի սիմվոլներից։ Տարբերանշանը նաև գեղեցիկ կիրառում է ստացել միջոցառման բրենդային ատրիբուտների վրա։ Գունային լուծումների հարցում ընտրվել է գրադիենտ տարբերակը այն գունային գամմաներից (մանուշակագույնից-կապույտ պալիտրայում), որոնք ևս խիստ տարբեր չեն կառույցի կողմից օգտագործվող գույներից և չեն հակասում կորպորատիվ ոճին։
Իրականացվել է միջոցառման ամբողջ բրենդային փաթեթի դիզայնը՝ սկսած սրահի ձևավորման համար նախատեսված պոստերներից մինչև գրիչներ ու կորպորատիվ շապիկներ։
Կազմակերպչական մասով իրականացվել է սրահների ձևավորման և տեխնիկական թիմի աշխատանքի մենեջմենթը, ինչպես նաև ոչ ֆորմալ հավաքույթի ամբողջ կազմակերպչական ու կորդինացիոն աշխատանքը։